Autor
Pawełczyk, Piotr Redakcja.
Tytuł
Kampanie społeczne jako forma socjotechniki
ISBN
978-83-264-8271-7 : zł 59
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Wolters Kluwer,
Hasła przedmiotowe
Reklama społeczna
Informacje dodatkowe
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Współfinansowanie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa
245
%a Kampanie społeczne jako forma socjotechniki /
260
%a Warszawa :
%b Wolters Kluwer,
%c 2015.
300
%a 171 s. :
%b il. ;
%c 24 cm.
500
%a Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
504
%a Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
536
%a Współfinansowanie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa
650
%a Marketing społeczny
700
%a Pawełczyk, Piotr
%e Redakcja.
710
%a Wolters Kluwer Polska
920
%a 978-83-264-8271-7 : zł 59